maandag 17 oktober 2016

NOVEMBER-SWAP 2016: DUO-TEGEL


En ja...
Na een welverdiende vakantie-periode vliegen we er weer in!


1. OPZET:

Duo-tegel=?

Neen geen duo-tangel...

We gaan met zijn tweeën aan één creatie werken!

Deel een tile/tegeltje in twee delen (potloodlijn):
horizontaal, verticaal, diagonaal, willekeurig,..

Voor het tangelwerk blijf jij mooi in jouw helft... A of B..

2. STRING / VERDEELLIJNEN:

Kies een verdeling uit volgende strings:
217, 223, 226, 228 of 231 (link)
En teken die, in potlood, over gans het tegeloppervlak...

3. PATROONTJES:

Vrijheid! Blijheid!

Maar één patroontje begint met
de eerste letter van de voornaam van je swap-partner!

4. KLEUR of ZWART-WIT-GRIJS:

Bepaal je zelf!

Veel plezier!

Opmerking:
Vergeten jullie niet je uitdaging te tonen hieronder bij Mr Linky?
Dankjewel!






5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. :-).. ja ik ben ook gewonnen voor die "groeps"werkjes!

      Verwijderen
  2. Mariette ik heb hier alvast jouw aandeel aan het swapje gepost.. mijn "werk" toon ik als ik klaar ben met de andere helft.. nogmaals dank voor de schitterende tiles! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames.. ik zet op onze weblog hier, telkens, op voorhand, de volgende uitdaging klaar en die zou dan steeds even na middernacht op de 15de van elke maand zichtbaar moeten worden.. ben ik wat laat met het plaatsen op swapbot zelf dan kan je steeds hier al een kijkje nemen.. van zodra je je via swapbot kan inschrijven dan krijg je automatisch een mailtje in je privé-mailbox!:-)

    BeantwoordenVerwijderen