dinsdag 14 juni 2016

VAKANTIESWAP: BOEKENLEGGERS!

A5


Hallo dames!

Tijd voor een vakantieswap!
Zijn jullie ook zo druk deze zomer?
En hebben jullie ook zin in een adempauze?
Maar vinden jullie ongetwijfeld toch nog altijd tijd om te tangelen?
Wel... ik stel het volgende voor:

Neem een A5je en verdeel het in 4 delen.. dat worden onze vier boekenleggers

Wel we maken op dit A5je vier boekenleggers voor één andere swap"ster"..
Eén boekenlegger per vakantiemaand (juli, augustus, september en in oktober moet je swap verzonden worden.. )..
De volgende swap start ik dus pas op 15 oktober.. :-)

Voor de meer vrije tangel"sterren" geef ik alleen vier thema's op:
1. Zomer / Bloemenzee / Vlinders
2. Zee / Water / Regen
3. Pure zentangle
4. Herfst / Bomen / Bladerzee

Je kan deze thema's uitbeelden door o.a.
een landschapje / regendruppels / bladeren /.. te tekenen,
bepaalde patroontjes te gebruiken,
gewoonweg aangepaste kleuren aan te brengen,..
enz..
vrijheid blijheid!


Voor de pure zentangle-sterren iets meer houvast:
String / verdeellijnen (over de vier boekenleggers heen):
Kies uit string 209, 200, 198, 197, 193 of 190 link

Voor de eerste bladwijzer gebruik je patroontjes met min. drie letters uit Z.O.M.E.R.
Voor de tweede bladwijzer gebruik je patroontjes met min. drie letters uit W.A.T.E.R.
Voor de derde bladwijzer gebruik je patroontjes met min. drie letters uit Z.E.N.T.AN.G.L.E.
Voor de vierde bladwijzer gebruik je patroontjes met min. drie letters uit H.E.R.F.S.T.

Bij min. één bladwijzer leg je ook kleuraccenten aan.

Inspiratiebronnen: link

Natuurlijk mogen jullie ook een mengeling van de opdracht van de vrije en pure zentangle-sterren maken!

Veel plezier!

Opmerking 1:
Ik zou de naam DZS wat willen ver-Nederlandsen.. leuke tips welkom hieronder bij de reacties!

Opmerking 2:
Kijken jullie ook na of jullie nog afbeeldingen van de vorige swapjes kunnen plaatsen? Hetgeen je ontvangen hebt mag je eventueel ook tonen met de naam van de swapster erbij natuurlijk! Zo kunnen WIJ ook meegenieten! En dan heeft het geld dat ik in Mr Linky steek ook zin! Dankjewel! :-)

19 opmerkingen:

  1. Nog even dit.. als het beter uitkomt mogen jullie je creaties verzenden vóór oktober.. dan kunnen wij alvast mee genieten!.. vanaf 1 juli kennen jullie je swappartner!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb speciaal voor onze swapbotgroep ook een facebookpagina aangemaakt.. Wie zit op facebook? Wie niet? Je kan daar in de fotoalbums creaties plaatsen om te tonen waarmee we bezig zijn.. goede reclame! https://www.facebook.com/groups/488451488020195/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik 'zit' ook op FB, ben er niet weg van, maar er is veel over Zentangle te vinden. Ik zal er vier maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. IK weet de groepen op facebook wel te waarderen.. die van mij zijn allemaal gesloten groepen.. dus alleen zichtbaar voor de leden ervan.. en die mogelijkheid kan ik best wel waarderen bij facebook..
      Bij mijn eigen profiel wel een beetje bang voor al de openbare dingen.. dat ben ik nog aan t leren.. je kan berichten plaatsen die openbaar of voor vrienden of voor familie zijn.. dus de mogelijkheden voor meer privacy zijn er wel!.. zou willen dat ik het openbare zou kunnen uitvinken maar dat kan niet denk ik..

      Verwijderen
  4. ik ga ook weer mee doen.
    Enneh, je zendt de boekenleggers dan telkens naar dezelfde persoon?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja we houden het bij 1 postzegel.. maar de mogelijkheid bestaat ook om er gewoon één A5je van te maken/laten.. dat is elders al geopperd en laat ik over aan de verbeelding van de ontwerp"ster"!.. krijgt je partner 4 boekenleggers of een schitterend A5-werkje.. aan jullie de keuze!

      Verwijderen
  5. maga ik kan weer niet op de site van swapbot komen om de swap partner te zien. geeft weer geen swap aanwezig. kun jij mij een goede link sturen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Magda, is het de bedoeling om allebei de kanten van de boekenleggers te tanglen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik betangel één kantje van een A5je en ben van plan om één string doorheen de drie boekenleggers te tekenen.. misschien dat ik de achterkant wel een kleurtje of zo geef voor diegenen die er een boekenlegger van willen maken!.. heb ook gereageerd op je bericht via facebook! :D.. oh ja en als je klaar bent mag je je werkje al versturen hoor!

      Verwijderen
  7. Zijn er al boekenleggers verstuurd???? Hoeft niet hé.. pure nieuwsgierigheid! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Reacties
    1. en heb je al een reactie gekregen van de ontvang"ster"????? je mag je creaties hier al tonen hoor..

      Verwijderen
  9. Magda kan het zijn dat ik geen swap bekom omdat de eene is afgevallen. heb nog niets ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hij is intussen aangekomen lees ik.. en neen als iemand onverwachts uit de swap stapt (wat natuurlijk niet de bedoeling is) dan herverdeel ik de taken.. maar het wordt dan wel verwarrend.. maar het is goed gekomen denk ik!

      Verwijderen
  10. heb de swap ontvangen. Hij is erg mooi geworden Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen