vrijdag 15 april 2016

MEI-SWAP: LENTE-ATCtjes!



Het idee voor deze swap komt van Aly (AlySap)!
Bedankt Aly!


A.
We nemen twee ATCtjes.. 
en gaan eraan werken tezamen met onze swappartner!

B.
Op beide ATCtjes trekken we in potlood een kader van 1cm breed!

C.
Opgave ATC 1:


Wij betangelen zelf de kader!
Voor de vrije tangel"sterren": patroontje(s) naar keuze!
Voor de pure tangel"sterren": patroontjes waarvan de beginletter te vinden is in M.E.I.

D.
Opgave ATC 2:


Nu tangelen we het centrale gedeelte!
Thema: Lente!
Voor de vrije tangel"sterren: patroontjes naar keuze!
Voor de pure tangel"sterren": patroontjes waarvan de beginletter te vinden is in L.E.N.T.E.


E.
Afwerking:

De ontvang"ster" werkt de ATCtjes af en toont ze hieronder via Mr Linky!

Dankjewel en veel plezier!








15 opmerkingen:

  1. Leuk idee, maar ik heb nog niet met mr linky gewerkt, even kijken of dat lukt..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè, moet je voor mr linky een blogadres hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. neen je kan ook de afbeelding rechtstreeks van je pc laden met deze nieuwe mr linky!

      Verwijderen
    2. hier kan je oefenen: http://zentangle-swap.blogspot.be/2014/12/hier-kan-je-oefenen-om-mr-linky-te.html

      Verwijderen
    3. Als ik de afbeelding op mijn pc heb staan heb ik toch geen URL? Dus moet ik ze toch ergens online zetten of zie ik het verkeerd?

      Verwijderen
    4. Ik heb toch maar een blog aangemaakt. Gaat lukken allemaal!

      Verwijderen
    5. Ja dat vind ik ook onlogisch.. dat je toch een URL moet opgeven als je de foto van je pc haalt!

      Verwijderen
    6. Het blijft een drama voor mij, die mr. linky. Ik heb nu een thumbnail geplaatst en als je daarop klikt kom je bij mijn blog waar de atc's staan. Is dit zo de bedoeling?

      Verwijderen
    7. gelukt en ik heb gereageerd! :-)

      Verwijderen
  3. ja ik heb het gezien, dank voor je berichtjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij de plaatjes van Natascha en Carmela/Iris en Aly/Iris loopt er iets fout bij het tonen van de thumbnail maar klik gewoon op het plaatje en je ziet de afbeelding staan! Knap werk dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij de plaatjes van Natascha en Carmela/Iris en Aly/Iris loopt er iets fout bij het tonen van de thumbnail maar klik gewoon op het plaatje en je ziet de afbeelding staan! Knap werk dames!

    BeantwoordenVerwijderen