zondag 14 februari 2016

MAART-SWAP 2016: ZEN-LANDSCHAPJE

Hallo dames,

Zoals via mail meegedeeld start ik elke swap nu op elke 15de van de maand (in dit geval 15 febr)..
en kan je inschrijven tot de laatste dag van diezelfde maand (in dit geval 28 febr.)..
dus jullie weten dan dat jullie de twee laatste weken van elke maand moeten kijken naar de nieuwe uitdaging..
zo zullen we hopelijk vermijden dat leden verrast zijn dat de inschrijvingstijd van een swapje plots verstreken is..).. op hoop van zege!.. we houden vol hé :-)

Voor maart (joepie de lente komt dan in t zicht!) gaan we een landschapje tangelen..
en dit landschapje kaderen we in (op papier)..
de vorm van de kader bepaal je zelf: een hexagon, cirkel, rechthoek, vierkant, ovaal..


Opdracht:

We werken op een tile  / tegeltje van 9 cm op 9 cm.
Teken een kader naar keuze (bij mij een hexagon).
Binnen de kader teken je in potlood enkele heuvelruggen.

De rest bepaal je zelf: kleur of geen kleur.. de patroontjes.. enz..

Voor de pure tangelaar"sterren":
- gebruik patroontjes die beginnen met de letters van M.A.A.R.T link en link
- een zelf bedachte variant van je lievelingspatroontje

Veel plezier!

Hieronder kunnen jullie linken naar jullie online-creatie via Mr Linky (vernieuwde!!! handleiding en link waar je kan oefenen).
Lukt het niet dan mag je me de foto ook doormailen! Succes ermee!


5 opmerkingen:

  1. Hallo, ik doe voor de eerste keer mee. Krijg ik nu vanzelf bericht aan wie ik het landschapje moet sturen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. we hebben 2 weken inschrijvingstijd.. je krijgt op 1 maart bericht dat de eigenlijke swap opstart.. en dan kan je op swapbot kijken wie je swappartner is.. en dan zorgen dat het tangeltje voor eind maart ter plaatse is!.. ik bezorg je nog een handleiding van swapbot maar ik ga er eerst even aan werken want we hebben kortelings enkele afspraken gewijzigd!

      Verwijderen
  2. Bedankt voor het plaatsen van jullie creaties dames! Jolanda ik heb dat van jou geplaatst.. het staat immers bij mij op de kast te pronken!.. dankjewel! :-)

    BeantwoordenVerwijderen