dinsdag 3 november 2015

DZS: SPIRAAL (nov 2015)

Voor november kiezen we als thema: spiraal!

Hier vind je vast inspiratie:
http://shellybeauch.blogspot.nl/2012/03/zentangle-spiral-guide.html

Bepaal zelf of je er een slak, nautilus, golf, vuurwerk,.. enz van maakt..

In ieder geval maken we er een wenskaartje van.. vierkantig.. ongeveer 10 à 12 cm zijde..

En kleur!!!!

Veel plezier!

Ik werk met een nieuwe Mr Linky, zodanig dat er onmiddellijk een miniatuurtje van jullie creatie wordt getoond.. als voorbeeldje heb ik de link van bovenstaande foto ingevoerd.. heb je problemen om het te plaatsen dan vind je de werkwijze hier: link


13 opmerkingen:

  1. Ja, leuk en nieuw voor mij. Ik doe mee.
    Magda, ik kreeg geen mail hierover, klopt dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb na jouw vraag in het forum zelf ook nog een groepsmail gestuurd.. hopelijk is die wel aangekomen?

      Verwijderen
  2. magda ik heb geen site zelf om op te zetten behalve bij pinterest werkt dat dan ook mit die mister Linky?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan mijn inzending niet in de Linky machine zetten. Ben ik de enige????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een uur of twee later stond hij er ineens!

      Verwijderen
    2. ja na het plaatsen moet je de pagina even vernieuwen (rechts klikken > opnieuw laden) en dan zie je je afbeelding staan!

      Verwijderen
  4. Magda, ik was vergeten de foto te verkleinen daar door staan er nu 2 nummer 5 is de goede maar ik krijg nummer 4 niet verwijdert. HELP

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen probleem hoor.. als er meer dan 1 foto staat dan check ik automatisch even welk de goede is en de andere wis ik.. dus gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vanuit facebook linken gaat blijkbaar ook: klik op de afbeelding zodat hij vergroot in beeld komt.. en dan rechtsklikken en "afbeeldings-URL kopiëren".. dan gaat het wel!

    BeantwoordenVerwijderen