donderdag 27 augustus 2015

NA' QUAFLEUR (SEPTEMBER-UITDAGING)


We gaan weer twee ATCtjes ruilen... altijd leuk om te doen!


Opdracht:

String/verdeellijnen:
1. Kies er ééntje uit de 5 meest recente van tanglepatterns.com link.
2. Bij het tweede ATCtje mag je er zelf ééntje kiezen of zelf ontwerpen.

Patroontjes:
1. Op het eerste ATCtje als verplicht patroontje: Narwal
link
Helen Williams, link SakuraColorProducts, link tanglepatterns.com
(de andere patroontjes kies je zelf)

2. Op het tweede ATCtje als verplicht patroontje: Aquafleur
link Ellen Wolters,  link HelenWilliams, link Anya Lothrop, link tanglepatterns.com
(de andere patroontjes kies je zelf)

(Tip:
geen idee welke andere patroontjes?
kies dan voor het eerste ATCtje uit de letters van NARWAL
en voor het tweede uit de letters van AQUAFLEUR)

---
Geniet nog van deze laatste zomerweken!
---
En vergeet niet via Mr Linky te linken naar je online creaties!
Dankjewel!

Magda (Aurora)

2 opmerkingen:

  1. Narwal moet ik voor het eerst gaan proberen, dus een mooie gelegenheid om dit te mogen. Ik doe weer mee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb Narwal al wel geprobeerd, maar het lukt me niet erg. Ook Aquafleur is nooit een succes bij mij. Of ik meedoe? Iets dat ik niet mooi vind aan iemand sturen?
    Ik denk nog even na :-(

    BeantwoordenVerwijderen