woensdag 20 mei 2015

ALFABET-ATC-SWAP: JUNI 2015

Ik wilde in mei iets met letters doen.. door omstandigheden niet gedaan.. en nu gaat het dan toch kriebelen om het wel te doen..

Verder beloofde ik om in juni iets met ATCtjes te organiseren..

Dus het wordt een ALFABET-ATC-SWAP!!!

Hoeveel ATCtjes?
Twee!

Welke letters?
Enkele suggesties: de J van juni, de L van lente, de Z van zomer, initialen van je swappartner, de A van alfabet, de S van swap, de D van DZS, de N van Nl,.. keuze genoeg!

Ontwerp?
1.
Voor de eerste letter:
Je laat de letter wit (of in kleur) en tangelt een achtergrondje met een patroon naar keuze (zie voorbeeld).
2.
Voor de tweede letter: Je tangelt in de letter. Wat extra opsmuk rondom mag!
Zoek inspiratie op de mooie site van Judy West: link.

Wanneer inschrijven? vanaf nu krijg je 14 dagen de tijd.. dus het inschrijven sluit op 3 juni

Wanneer verzenden?
vanaf je swappartner bekend is.. ten laatste 29 juni!

Link naar het fotoalbum van deze swap: link.

Ofwel hieronder via Mr Linky linken naar je online-creaties!

Veel zen-tangle-en-swap-plezier!


6 opmerkingen:

  1. Dit is weer eens iets anders, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben al voor het tweede jaar met onze tekenkring bezeig met het alfabet maar dan op 30x30cm. Dus atc formaat is weer eens iets anders. Ik doe mee! Mijn zentangke/mandala tekeningen staan op IG onder eh1945.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dan heb je al heel wat ervaring en zullen we zeker van je creaties genieten! :D.. (heb spijtig genoeg geen account bij instagram!)

      Verwijderen
  3. I had a good day doing this challenge. It was a new type for me. I have not done letters and alphabet before. I think it looks good for a first time. Thank you. Sarah.

    BeantwoordenVerwijderen