dinsdag 28 april 2015

NATUUR-SWAP (MEI 2015)

Vorige maand speelden we met gekleurde achtergrondjes.. wat een mooie creaties zeg!

1.
Techniek:
Deze maand gaan we wat extra's aan ons tangelwerk toevoegen door het gebruiken van een stempel of sjabloon vb. link. (afdrukken of zelf tekenen kan natuurlijk ook!)
(Ik kocht deze maand enkele doodlestempels.. kan ik één ervan al eens uitproberen! pompompom.. )


(Hier een voorbeeld van een natuurstempel
die kan gebruikt worden als template.. 

ik heb er even wat op getangled/gekleurd
omdat ik denk dat ik een lege afdruk niet mag tonen; copyright..
dit plaatje ga ik als avatar voor de mei-uitdaging plaatsen..
het is dus niet mijn aandeel in de swap..
de stempel/template die je gebruikt kan ook een klein plaatje zijn
waar rondom je tangelt..
ben benieuwd!)

2.
Thema:
NATUUR

3.
Formaat:
 A6 (postkaartformaat)

4.
Patroontjes:
Cat-kin (link), Gewgle (link), Y.A.F. (link), Meer (link), Ovy (link) én je lievelingspatroontje.
De rest naar keuze!

5.
Opmerking:
Een drietal leden vroegen me om gedetailleerde instructies te geven
zodat het een echte uitdaging wordt..
net kreeg ik echter een "message" of  iets meer vrijheid / een eigen draai eraan geven ook mag
om niet belemmerd te worden in creativiteit
waardoor minder plezier.. 

en ja dames dat mag.. 
jullie kennen mijn motto: vrijheid blijheid.. 
(techniek, thema en formaat liggen wel vast!). 
Moeilijk een gulden middenweg te vinden.. :D

Veel plezier dames!
(Eventueel contact liefst via messages bij swapbot .. dan ontvang ik hiervan bericht in mijn mailbox! Dankjewel!)

Graag je tangelwerkje hieronder tonen via Mr Linky ofwel bij MijnAlbum.nl (link)



4 opmerkingen:

  1. This challenge was a nice size. There were many tangles to use. I forgot catkin but still am pleased I am able to participate. Thank you! Sarah.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. (Deze uitdaging was een mooie grootte. Er waren veel klitten te gebruiken. Ik vergat katje, maar ben nog steeds blij dat ik in staat ben om deel te nemen. Dankjewel! Sarah.)

      Verwijderen
  2. Liesbeth je creatie is een juweeltje! Schitterend je idee om een postkaart als achtergrondje te gebruiken! Ik heb ook gereageerd bij de fotoalbums maar bij instagram heb ik geen account..

    BeantwoordenVerwijderen