zondag 25 januari 2015

FEBRUARI 2015: ROSE-STRING


Voor februari had ik een eenvoudige uitdaging beloofd.. ik hoop dat jullie deze leuk vinden!

De roosjes van Diana_Didisch van de januari-uitdaging brachten dat zeer mooie roosjes-patroon (spinrose en rosie) weer onder mijn aandacht. Ik besloot dit als string/verdeellijnen te gebruiken.

Opdracht:
1.
Neem een vierkantige of cirkelvormige dubbele kaart (mijn kaartje komt van boekenvoordeel; diameter 13,5 cm).
2.
String/verdeellijnen: patroon spinrose link of rosie link.
3.
Patroontjes:
Verplicht patroontje: spinrose of rosie in één van de tangelvlakjes of langsheen een verdeellijn.
De rest naar keuze.
4.
Schaduw en/of kleur: bepaal je zelf.

Veel plezier!


12 opmerkingen:

  1. Hoi Magda, je vroeg op mijn blog welke tangle ik had gebruikt, aan de rechterkant. Het is een samensmelting van Punkin / Ramy van Sandy Steen en Cruffle van Sandy Hunter.
    Is dit dan een nieuwe tangle, vraag ik me af? Mij lijkt het van niet, maar zeker weten doe ik het niet.
    Groetjes,
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herkende hem in ieder geval niet niet.. maar hij is erg mooi.. misschien eens proberen in te dienen bij LInda Farmer? wie weet kom je dan bij in de lijst! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de klok van weblog loopt fout.. het is kwart na 11 u nu.. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie creaties Carmela, Annemarie en Jacqueline!

    Jacqueline bij jou kan ik niet reageren geloof ik.. (ben niet bij flickr).. ik vind het een heel mooi ontwerp.. een echt bloemenkaartje.. heb je dat zelf zo ontworpen?.. heel mooi dat rood en dan centraal dat ene rode roosje!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames.. Lonetta maakte onze uitdaging ook.. al is ze geen lid van ons swapbotgroepje.. het is echt de moeite om ook haar creatie te bekijken.. dus allen daarheen.. zoefffffff... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dear Magda Aurora,
    it´s by my dear blogfriend Annemarie I discovered your blog and I like your creative and different challenges. I hope it´s ok that I contribute my rose zendala ... .. although I´m not a member in your group.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I love it! You 've created a beautiful zentangle! :-)

      Verwijderen
  7. Magda, ik zie de link naar het Album van deze maand niet, mis ik iets?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. neen ik had hem niet toegevoegd.. op de handleiding staat hij wel.. maar inderdaad is het handig als ik hem bij elke uitdaging plaats.. bedankt voor de tip!
    http://www.mijnalbum.nl/Album=CXOZM7HX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liesbet ik heb via Mr Linky gelinkt naar jouw creatie op mijnalbum.nl! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dames ik blijf bij elke swapuitdaging zowel mijnalbum.nl als Mr Linky gebruiken.. als je verkiest om je swapje op mijnalbum.nl te tonen dan plaats ik zelf de link ernaar bij Mr Linky.. zo worden de leden ook naar jouw creatie geleid om te reageren!

    BeantwoordenVerwijderen