zaterdag 17 januari 2015

MIJN DZS: JANUARI 2015: DOORKIJKJE NAAR EEN FANTASIEWERELD




Na het tangelen van de twee voorbeeldtangeltjes was ik vast van plan om de centrale fantasiewereld in het zwart/wit/grijs te tangelen en onze wereld in kleur..
met de nadruk op de zon; bron van alle leven..
de zon kwam er.. maar uiteindelijk toch niet in kleur..
en de fantasiewereld die komt piepen is de diepzee.. waar nog oh zoveel te ontdekken valt.. misschien kunnen we die wel nooit doorgronden!..

Ook nu vond ik het gekleurd gedeelte teveel naar voor springen ipv naar achter/onder..
daarom heb ik rondom het kaartje nog een extra kaartje gevouwen.. en daarin een opening geknipt..
dus eerst zie je dan het rijke bladerdek met zijn chlorofyl-groen..
en als het doorkijkje zich opent dan komt de rijke fleurige diepzeewereld tevoorschijn (alhoewel die in feite zwartwit is en alleen zichtbaar wordt als de diepzeeduikers er lamplicht op laten vallen..

Ik wilde dat ik meer kon.. en dat je de kleuren van het kaartje kon veranderen..
met een klikje op de knop onze wereld in kleur en de andere in grijstinten en andersom..
helaas dat kan niet..
ik hoop dat je het mooi vindt Annemarie! :)


4 opmerkingen:

  1. Nou en of, Magda, ik vind het erg mooi. Een ..... toen ik het aan anderen (mijn man en vriendin) liet zien, waren zij er ook 'weg' van. Nogmaals BEDANKT!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blogje! ik haak graag, en zo kom ik haakblogjes tegen....ik zag u via andere haaksters en vind leuk om meer te gaan bezoeken...liefs ❤

    BeantwoordenVerwijderen