maandag 29 december 2014

JANUARI 2015: DOORKIJKJE NAAR EEN FANTASIEWERELD

Als je dit thema ziet dan slaat je fantasie echt op hol..
we gaan een doorkijkje/venster naar een andere wereld tekenen..
 :-)


1.
Vorm van het doorkijkje/venster
(paars op de voorbeeldfoto):
cirkel, ovaal, driehoekig (bv. Tore-up), vierkant, rechthoek,.. elke vorm mag..

2.
Kleur én zwart/wit:

Onze wereld (wit op de foto) in zwart/wit en de fantasiewereld (paars op de foto) in kleur(en) (of omgekeerd).

3.
Patroontjes:

Mag je vrij kiezen.
Enkele patroon-ideetjes: link en link
Wil je toch meer houvast dan neem je patroontjes die beginnen met de letters F.A.N.T.A.S.I.E. (link)

4.
Formaat:

Je kiest zelf of je één tangeltje maakt op A6-formaat (postkaartformaat)
of
twee tangeltjes op A7-formaat (postkaart in twee geknipt)

5.
Verstevig je omslag met een stukje karton
en steek je creatie in een plastic hoesje.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Twee voorbeeldjes:

(klik op de foto om te vergroten)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat is er nieuw vanaf 2015?
Hier kan je mijn aanpassingen (cursief gedrukt) lezen op de handleiding van Jacqueline/poppentje (link). Dankjewel voor het doorspelen van deze handleiding Jacqueline!

5 opmerkingen:

  1. Hallo Magda, Ik wilde in 'mijn album' toch ook mijn januari bijdrage zetten, maar de link die in jouw beschrijving staan, klopt niet.
    En ..... dank je wel voor je mooie zia, die ik gister ontving. Leuk, ik kreeg jouw post net nadat ik de mijne voor Ruth op de bus had gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel.. ik ga de link van mijnalbum even checken.. en plaats hem hier én ook bij de opgave op swapbot.. zoefffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij werkt de link wel.. heb je die van de handleiding genomen?
    http://www.mijnalbum.nl/Album=TX4N8MYS

    BeantwoordenVerwijderen